Prekių pristatymas

  • Pristatymo kaina visoje Lietuvoje 4 € (DPD kurjeris į namus) ir 2 € (DPD Pickup atsiėmimo taškai) (pristatymas Neringos savivaldybėje kainuoja 25 €).
  • Perkant prekių už 25.00 € ir daugiau taikomas nemokamas prekių pristatymas.
  • Galėsite pasirinkti ar prekes atsiimti paštomate ar prekes pristatys kurjeris.
  • Užsakymas įvykdomas per 2-7 darbo dienas nuo apmokėjimo bankiniu pavedimu ar el. bankininkyste. Jei prie prekės nurodyta “išankstinis užsakymas” – įvykdomas laikotarpyje iki 3 savaičių. 
  • Užsakymas laikomas gautu konkrečią dieną, jei jis apmokėtas iki tos dienos 11.00 val.
  • Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nėra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista ). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeista iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
  • Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir  asortimentą.
  • Pirkėjui neatsiėmus siuntos iš DPD Pickup atsiėmimo taško per DPD nurodytą laiką ir Pirkėjui nesikreipus telefonu  +370 605 29612 arba el. paštu info@ensifera.lt, siunta nėra siunčiama pakartotinai. 
 

 Prekių grąžinimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti ensifera.ltel. parduotuvės administraciją per 48 valandas.
  • Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu  +370 605 29612 arba el. paštu info@ensifera.lt.
  • Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu  info@ensifera.ltpateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
  • Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
  • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
  • Pinigai grąžinami per 2 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.